Sunday, March 11, 2012

The One Who Started It All..

Owh dear..it's been so long since I opened the Buku Biru I had to re-look what writing I've been posted in these digital pages, it's surprising how random I chose my thoughts to be posted. It's funny how I'm always amazed by my own writing, I never thought I could write like that :)...and it's weird how I never yet posted anything about the one who made me started to write Buku Biru. I guess it's time..

As it is, the posting will be in random order. I know what kind of feeling I would have going through all this, walking through this path again...I would smile, as I always did in the end. I could never hate, as he was the one who made it all begin...I called him Biru, and this book was originally wrote because of him.

dia datang lagi..
pelan..sederhana..tapi saya kaget
apa-apaan nih?! saya ngga siap
cuma sesaat, cuma sejentik, tapi dia ada lagi
satu sisi...saya tidak peduli
sisi lain..saya sadar sesuatu, saya kangen
hari ini...hanya hari ini..
saya yakin dia akan pergi lagi..begitu saja
dan saya kembali melanjutkan langkah saya..
fatamorgana..ilusi..apapun!! Dia hanya sebuah "X"

saya belum merasakan apa pun...
belum sejak yang di Atas memendekkan hidup saya lagi
atau saya yang tidak mau merasakan apa-apa?
saya tutup semuanya...saya bekukan yang ada..tolol sekali!
saya cuma berkata..."itu semua tidak penting"...gak penting!!
saya senyum, semua orang akan tahu saya bahagia
saya tertawa, menebar pesona...Hah!! pergi saja ke neraka!
belum...belum ada rasa apa-apa..
saya hanya berpikir untuk merasa...berpikir..kuldesak!
jadi bagaimana...saya lewat saja?
let the open-up begins... :)

No comments:

Post a Comment